Sidor

fredag 13 juni 2014

Fint till köket

 

 Le Creuset

Kannan Kommer från Le Creuset och är en limiterad färg. Den kommer endast att finnas så länge lagret räcker eller om dom får för sig att göra nya men det lär nog dröja.
 Du kan hitta den här på RoyalDesign.
----> Den finns såklart i andra färger också <----
----> Dom har just nu 25% på dom andra färgerna <----
 

Swedish Grace

Kopparna kommer från Swedish Grace serien. Det är te koppar 50cl kommer att passa jätte bra sen när jag har köpt resten av porslinet i denna serie men har inte bestämt vilka färger jag ska ha på alla tallrikar m.m. Plus att vi måste flytta innan jag orkar fixa och dona i köket.
Du kan hitta kopparna här på RoyalDesign.
----> Dom finns såklart i andra färger <----
---->Dom har just nu 5% på alla kopparna <----


Jag är super nöjd och längtar tills resten ska inhandlas. Swedish Grace och Le Creuset är mina favorit märken i porslin. Dom är både snygga och har hög kvalitet väl vart att spendera lite extra på.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar