Sidor

söndag 15 juni 2014

Lunch vid Taxinge Slott

Dagens Outfit: UggleRing 45:- (fyndiq), Armband 49:- 59:-  (Åhléns), Kimono (Kappahl), Klänning 160:- (Harper and Friends, Only), Nagellack (Depend nr406)



 
Riktigt mysig dag att spendera på Taxinge Slott. Super god lunch även fast det va lite överpris 115:- för en räkmacka. 

 
 Bästa Barnvakten! Isaac är nöjd och Adrian blir road. Adrian och Mattias gick till lekparken efter lunchen och när dom väl kom tillbaka va Adrian smutsig från topp till tå men han va ju glad iallafall. Mamma Nathalie hade nog redan räknat med det när man släppte iväg lillgrabben med lekmorbror.

 

Isaac roar Mattias med att kasta drickesbehållaren på marken typ hundra gånger, Adrian leker tittut i vagnen <3

 
Nathalie hitta souvenir affären och tanten bakom kassan sluta aldrig prata. Jag gav upp och gick och satte mig utanför. Jag tror det tog umgefär 20min att packa tre småsaker, sällskapssjuk tant. Men är man här så är det värt att kolla i affärerna dom hade några stycken och det fanns väldigt söta saker. 


Jag hitta en större te sil så jag kan hälla vattnet i kanna och göra tre koppar på en gång. WIN!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar