Sidor

tisdag 17 juni 2014

Kaos i smyckes lådan! HJÄLP

 
Japp så här ser det ut i min smyckes låda. Jag skulle behöva ett större skåp till mina smycken! Och jag vet exakt vart det finns att köpa MEN nu är det så att vi bor i en tvåa och har en bebis påväg så det är ju inte överdrivet med plats. Min man tycker att jag ska få köpa skåpet men inte fören vi flyttat och det kan ju dröja upp till ett år innan vi hittar nått. Så nu behöver jag eran hjälp! Jag vet att vi får plats med detta skåp men det är ju inte överdrivet med plats och min man går ju typ med på allt. Men vill inte tjata mig till skåpet. 
Någon som kan komma med idéer om någon annan lösning?
Eller några bra argument så jag kan få köpa skåpet och han tyckte det va en bra lösning. Hehe detta alternativ är ju bäst! För vem vet om skåpet finns kvar om ett år????

Här kommer en bild på skåpet. Ni får ju gärna säga om det är fult och helt ovärt att köpa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar