Sidor

onsdag 18 juni 2014

Smarrig Midsommar Tårta


Super smarrig Midsommar tårta!

Råka snubbla över en arbetskamrats bild på facebook, dom skulle tydligen äta tårta på jobbet idag. Så jag tyckte det var en jätte bra idé att trampa dit och käka lite tårta och hälsa på arbetskamraterna. Plus att jag hoppades på att värkarna skulle starta men det hände ju inget alls. Hade två värkar idag sen stanna det av, känner mig lurad haha. Kommer hon inte inatt eller imorgon på dagen så får hon fasen hålla sig inne till efter midsommar för det är nog inge kul att vara ett midsommar barn, ingen som har tid att fira en då. Tårtan va i alla fall grymt god kan jag i säga så den lyckades dom med. Och det va kul med lite sällskap så här på kvällen när jag är ensam hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar