Sidor

torsdag 26 juni 2014

Utflykt (Dålig idé)

Igår va vi på en liten roadtrip till kungens kurva för jag kände att jag behövde komma ut ur denna lägenhet istället för att bara gå och vänta på att hon behagar komma. Så vi åkte till Big baby och kolla vad ett sånt där omtalat babynest kostar herregud det låg ju på 1000kr vem köper nå så dyrt!!?? Nej Tradera nästa, så nu har jag budat på ett jätte fint babynest och hoppas jag får det men jag klarar mig utan också. På Bigbaby hitta jag iaf ett jätte gulligt bäddset som vi köpte hihi. Älskar ugglor väl värt  200kr dock mådde jag skit under resan dit och hem så nu blir det verkligen inga längre sträckor fören bebis kommer ut. Hon gillar verkligen inte att åka bil


1 kommentar:

  1. Men så gulligt!!! ^^ Babynest är sjukt dyra, jag sydda faktiskt ett själv och materialet gick inte på mer än 100kr. Dock var det väldigt pilligt och tog tid så de som säljer för 300kr är helt klart värda det priset! ^^

    SvaraRadera